.

Friday, June 02, 2006

Άτιτλο 02/06

Εχω αγαπηθει πολυ.
Εχω αγαπηθει νυχτες,εχω αγαπηθει στιγμες,εχω αγαπηθει πολυ.
Εχω αγαπηθει απο τις νυχτες και εχω λατρεφτει απο αυτες
και απο την εμπλοκη τους οπου αθελα ειχαν σε αυτην την αγαπη.

Εχω αγαπηθει απο τις στιγμες ,
ενας στρατος απο λεπτοδεικτες που με αργες κινησεις σχηματιζαν δευτερολεπτα
απ'τις στιγμες που υπηρετησαν τον χρονο για χρονια τωρα.

Εχω μισησει ολες αυτες που με αγαπησαν.
Εχω μισησει τον τροπο τους να αγαπανε κατι που δεν φαινεται.
Εχω μισησει τις στιγμες που επρεπε να φαινομαι
με την ελπιδα οτι θα σταματησει αυτο
και αυτες συνεχιζαν νωχελικα να με αγαπανε.

Εχω αγαπηθει πολυ
και αυτο το νιωθω οταν στεκομαι αμιλητος
και τοτε αρχιζω να σκεφτομαι
ποσο πολυ εχω αγαπηθει
ξεφυλιζοντας φωτογραφιες
που απο πισω υπαρχουν αποδειξεις
για την μανια του φωτογραφου
να τραβαει το αδειο
και να το φυλακιζει μεσα στο κενο
με λεξεις που στολιζουν το λευκο
"ΕΓΩ,σε αγαπησα πολυ"

Εχω μισησει ολες αυτες που με αγαπησαν
μα περισοτερο μισησα αυτες που δεν εδωσα τον χρονο
να προλαβουν να με μισησουν και αυτες.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

there is a very fine line between love and hate, Hate can turn to love easily and love to hate , it all depends on who is the person you hate and what they meant to you before you started this love hate war.....

November 17, 2006 at 8:28 PM  

Post a Comment

<< Home