.

Friday, June 30, 2006

Εγω,εσυ και Εγω.



Εγω.
Εσυ.
Εγω κυνηγος.
Εσυ το θυραμα.
Εγω.
Εσυ το θύμα.
Εσυ ο θύτης.
Εγω αδειος.
Εσυ γεματη.
Εγω αδειαζω
Εσυ γεμιζεις.
Εσυ.
Εσυ γεμιζεις.
Εγω απλα γραφω.
Για σενα γραφω.
Ξεκινωντας παντα με το "εγω" .
Για να γραψω για σενα.
Που ολοκληρωνεις εμενα.
Εγω αγαπαω.
Εσυ ζωγραφιζεις πινακες μονο
Αγαπημενους μας πινακες
που προσθετεις την λεζαντα "μισος"
στο τελος σαν υπογραφη.
Μα εγω αγαπαω.
Οτι και αν ειναι αυτο
που κανεις εσυ
καθως αγαπαω περισοτερο τις λεξεις
την λεξη "εγω"
που εσυ ολοκληρωνεις οπως προαναφερα.
Εγω αν ζωγραφιζω πινακες
εσυ θα μισείς
την ιδεα οτι σε αντιγραφω
την μορφη σου εννοω
και οχι την σταση σου
μεσα στο χαρτι
που ποζαρεις σκεπτικη.
Εγω σκεφτομαι
και αναρωτιεμαι πως το κανω αυτο
γιατι πιστευω πως θα συμφωνησεις μαζι μου
στο οτι ειμαι ανοητος και αφελης
και αυτο το προνομιο θα επρεπε ταχιστα να μου αφερεθει.
Ας σταματησω λοιπον
να εισπνεω δισταγμους
και να εκπνεω αφοσιωση
στον εαυτο μου παραφορα
Θα σταματησω λοιπον τωρα να ανασανω
για να ξεχασω εστω προσορινα
αυτην την αποτυχημενη αποπειρα
να γραψω για σενα
ομορφα πραγματα
ομορφες στιγμες.
Η ομορφια ειναι μια λεξη ομορφη απο μονη της
οσο βαρετη και αν ακουγεται η επαναληψη.
Η επαναληψη ειναι πολυ ομορφη
οταν καθε λεξη
δεν εχει νοημα
και καθε νοημα
εχει αναιρεθει προ καιρου
απ'τις λεξεις τις ιδιες.

1 Comments:

Blogger kostas_patra said...

το ραντεβού στο χρόνο πίσω επιφυλασσει υπέροχες εκπλήξεις

June 11, 2007 at 6:59 PM  

Post a Comment

<< Home