.

Thursday, October 12, 2006

Κεραυνο-βόλος 6.30cm μακρια




Η πρώτη μου ανάγκη

Η πρώτη μου ανάγκη
να αποκτήσω αγάπη

ψυχοβόρα καταφυγή εις τον θανατο
μια έναντι στην
αποποιηση μυροβόλα αίσθηση
στεναγμός
που αφηνει ο
λυγμός

Η πρωτη μου αναγκη να αποκτύσω αγάπη

επειγων λυγμος βυθιζμενος
υπουλα στην μνημη μου.
Μια θεληση να απαρνηθω την μοναξια ,
εστω αδιαλεχτα .

ακόλουθη ανάγκη
ο αιμοσταγής πόθος
που ο φθόνος του σφάγιασε
αμαρτία,
την πρώτη

Τα μάτια της απόλαυσης ανθρωποκτονου.
ενος Κυρίου
υπουλο της μοίρας ξοπίσω μας
βλεμα αυτού
πέλμα τού ,πλησιασε με
ξυπολυτο ζωγραφισμένο πρόχυρα
συγκράτησα
ασθενης κραυγη μόνη λιώνει στα χερια
μου.
σαν της επετρεψα να ειναι
ειναι τοσο εντονο
απεριγραπτο να
το πρωτο ακροβατικο
ωρίστε!

Επεστρεψε γρηγορα , αθωρυβα..
Σιωπηλα άλλαξε
ονομα
με αλλες συνηθειες εντούτις
αναγκασε να μισησω περισοτερο,
την οδυνηρη αναγκη ν'αγαπησω και
τυφλα ενα ψεμα εγω
τυλιχθω σαν καμπια σκέφτηκε
σε νόθο παραδεισο,
με απολαυσεις αρτιες,
και με λύπες αγνωστες
πρόσθεσε και
εξαφάνιση έπειτα .

Η πρωτη μου αναγκη να
αγαπη υποσχεθηκε
βαφτισω το ανωνυμο,απειρος
Μια απεριγραπτη εξαρτηση που
σκεπαζε αβρά την καθημερινοτητα.
ενα υφασμα που τηλιγεται απαλα πανω σου,
εντούτοις σε βαραίνει,
σαν να προσμενεις τον θανατο,
απο την πρωτη μερα που γενηθηκες.

πραξη αντιθετα με την αγαπη ,
χαμογελο/συγκαλυψη πονου,όντως?
Αναληθή κοσμουσε τα χειλη μου
μεχρι που συναντησα
σε άδειο πανί να σκίσω
και αυτο το προσθετο βαρος ,
ουδεν ποτε αναρωτηθηκε για ολα αυτα που εγραψα...
αυτο το προσχαρο αλλοτε συνηθειο ...
παραδωθηκε μεχρι και σημερα στην θλιψη

1 Comments:

Blogger kostas_patra said...

το σκοτάδι σου φεγγοβολά αλήθειες,
σώζεις άλλους και τους κάνεις να γνωρίζουν τον εαυτό τους καλύτερα, τον σκοτεινό, τον αιμοδίψη.
ένα χρόνο μετά εγώ έγραφα ανάλαφρα όπως είπες και εσύ σερνώσουν στο διάστημα.
στην άβυσσο, τί χρώμα αίματος να χουν οι τοίχοι?
βλέπεις άραγε και τις νυχιές της πτώσης?

June 11, 2007 at 9:53 PM  

Post a Comment

<< Home