.

Thursday, February 08, 2007

asasasa-na

Σχηματα ασχηματιστα. Οχι σαν υλη. Μα σαν σκεψεις. Κοιτα τα. Σκεψεις. Οχι με σημασια. Μα με συνεφακια γκριζα. Νιωσε τες. Λεξεις. Οχι με σωστη αρθρωση. Μα με παρατεταμενη ενοια. Ακουστες. Οργη/καρτουν/σκιτσογραφος αδειος. Τρομπετιστας ακροβατης. Υπνοτιστης νυσταγμενος. Μολυβι. Νοτες. Σκοπος. Περασμενα μεσανυχτα. Τα χρονια. Γέρος. Δεντρο - ρίζες του. Περιορισμενη ακοη /αφη /ενστικτοδως αντικειμενα στο υψος του ποδιου αν ολα αναποδα. Ζεστα /υγρα/ σκοτεινα ανυσηχος καθημερινος υπνος αν ολα αντιστροφα. Το Χθες /τωρα.Γελιο. Απ'εξω ομως. Καποιος κολαει το αυτι του να ακουσει. Απ'εξω ομως. Νιωθω που αφουγκραζεται τους κτυπους μου. Ακινησια. Ο πατερας ροχαλιζει. Απ'εξω ομως.Κλαμα της μητερας. Μεσα μου βαθια. Πονος οταν ποναει. Ολα μεσα μου. Ποναει. Οταν οργασμος ενω καθολου απαραιτητος. Ανοιγμα της πορτας για λιγο. Κοιτα εξω. Επισκεψη στον γιατρο. Συμβουλες για το αυριο. Κρεβατι το μισο ροζ το υπολοιπο μπλε. Απ'εξω ολα. Και μεσα εγω στριμογμενος να γραφω. Ενω δεν εχω μαθει να μιλαω. Σκεψου θυμησου. Θησιασου. Η σταση αυτη ειναι η αναμονη. Η αγκαλια στο αδειο ειναι υπομονη. Γεμισε το αδειο. Κατσε κατσε ηρεμησε. Θα βγεις. θα δεις. Δες προορα κοιτα. Ονειρεψου κανε ονειρα φτιαξε λεξεις μαγειρεψε ιδεες ζεστανε αποφαγια του χθες. Ζητιανεψε γινε ερμαιο της ανηθικης οψης σου. Μην κοιτας καθρεφτες. Χορεψε μονο. Χορεψε μεχρι να πεσεις. Πεσε για να ξανασηκωθεις.Ακου τα λογια της. Ακου προσεκτικα. Τυλιξου στην ανασα της .Πιάσου απ΄την σιωπη της. Κλεισε τα αυτια σου. Ανοιξε τα χερια σου. Πιασε νιωσε. Κλαψε. Πηδα πηδα και μεινε εκει ψηλα. Ξυπνα νωρις το πρωι. Ξανακοιμησου. Πηδα ξανα. Ξυπνα νωρις τωρα. Κοιτα. Προσεκτικα κοιτα το ξενο. Ακουμπα το. Ακουμπησε εναν ξενο ομο. Μην τρομαξεις. Ξενος απλα. Ποια η σημασια του; σκεψου. Κατσε εκει λυτρωσου. Μελετα τον. Σσσσσ. Ηρεμησε για λιγο. Ηρεμος πες μου. Λογια. 24 γραμματα. Μαθε αλλες γλωσες. Περισοτερα γραματα. Λιγοτερα λογια. Φρασεις μονο πραγματικες. Λευκα σεντονια. Κοκκινα μαξιλαρια. Αχρωμα σωματα. Εκφρασου σωστα. Μαθε να οριζεις ορθα. Αρχη/τελος. Παραδοχη-αποδοχη. Ξυπνα-αφυπνισου. Εσυ/εγω. Στομα/Οπλο. Σαλιο/πυρομαχικα. Κοιτα για ωρες το ιδιο θεμα. Αγαπησε το. Αγαπα εισαι ανθρωπος. Μετατρεψε την μορφη. Αλλαξε την δικια σου. Καρναβαλια. Μιλα μου. Ακου που κανω θορυβους. Δες πως φευγω στις μυτες των ποδιων μου. Δωσε μου το κλειδι. Ανοιξε το παραθυρο. Μην κρυβεις τα σεντονια. Αλλαξε οροφο. Διωξε με. Κανε κατι. Ξημερωνει.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

πολύ σε πάω όταν γράφεις με τόση μανία..

February 9, 2007 at 6:05 PM  
Blogger kostas_patra said...

σαρώνεις όπως η σαρώστρα της γιαγιάς μου, με αγκαθιά ξύνεις την επιφάνεια, ξεγυμνώνεις το δέρμα, φτάνεις στα κόκκαλα και αφήνεις μια ματωμένη αίσθηση καθαριότητας. έχεις αλλάξει, κοιτάω από τα πίσω στα εμπρός

June 12, 2007 at 12:53 PM  

Post a Comment

<< Home