.

Saturday, February 24, 2007

i <3 u


Εχω εναν φακελο με όνομα "Εμεις"
Εκει μέσα εχω εναν άλλο φακελο που γράφει "Λόγια".
Μεσα στον φακελο αυτον εχει κι άλλον υποφακελο.
Λέει "Στιγμές".
Μεσα στον φακελο στιγμές εχει εναν ακομη υποφακελο.
Λέει "Σκέψεις".
Και εχω ενα κουμπι κατω απο το "βαλε" αριστερα απ'το "τελος" απέναντι απ΄το "μπες"
που λεει "διεγραψε".
Θελω να το πατησω αλλα εκει μεσα εχω την φωνη του "Α το προσωπο της "Β" και τα εγγραφα του "Γ".
Αν κανω πως σβηνω τον "Α" αυτος θα κλαιει μονοφωνικα σε 11.025 συχνοτητα και θα παίζει για πάντα λούπα ,
η Β θα εχει φωτογραφια μονο με προσωπο ασπρομαυρο και ακομα χειροτερα σε βαθος χρωματος 1μπίτ που δεν μπορεις να ξεχωρίσεις τα εκφραστικα της ματια.
Και ας ειναι λυπημενα.
Ο "Γ" θα δημιουργει ακαταπαυστα στον φακελο του εγγραφα που θα αποθηκευει με ημερομηνιες παλιες.
Ντοκουμέντα καμοιας σημασιας.
Αν μπορουσα να τους βαλω τουλαχιστον ολους μαζι.
Μα δεν μ'αφηνει αυτο το παλιοπράμα το εξπί να κανω αποκοπη/ επικοληση.
Λέει «Δεν εχετε δικαιωμα προσβασης, παρακαλω επικοινωνηστε με τον διαχειριστή σας»
Εγω δεν ειμαι κανονικά αυτος;

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

το XP σε προστατεύει από τον εαυτό σου ;p

February 28, 2007 at 9:46 AM  

Post a Comment

<< Home