.

Wednesday, February 14, 2007

ulich14feb


Δα- Δαγκαμα των χειλιων. Κομματι σαρκας. Πα- Παραδεισος λεξεων. Νω- Νωχελικό βλέμμα. Προσωπο που. Αν μπορουσα να το δω. Να δω αυτο μάταια το. Μην ακουμπησω να. Υποσχομαι φρονιμος. Κοιτω απο χάμω κοιτω γωνια γονατιστός κρυβομαι πισω απο κοίτα .Κοιτω ομορφια σου. Στρεβλή εικονα. Κρεβατι πισω απο ανθρωπο κρυμενος αταιριαστη υλη εξω ,πραγματικος. Ξανα ερχεσαι την επομενη μερα σαν.
Ασυνήθιστη σκεψη. Πρωινο που ηλιος ζεστος. Πολυ λίγος νύχτα. Ταξιδι μακρυα τρενα τρεχεις αγκαλια τηλεφωνα εγω ξαφνου. Αγκαλια σου αν. Αληθεια χρονος γινεται. Ψεματα υπαρχω στιγμες. Γραψω κανονικα οπως. Ανθρωπος σκεφτομαι ειμαι οτι. Στιγμη σε διαφανεια προσωπα γραφιστας κανει κολπα με μάσκες . Πιο ωριμα λουλουδια. Οχι δεν πατας ανθη. Οχι δεν γελας απο λαθη. Γελας ξεχνας. Πως; Ενοχή θυμήσου. Πως μελλον μπορεις; Ερχεσε προωρα Να! και μετα ξανα ερχεσε να κανεις τι;. Τιμωρος να εξωστρακισεις πιονια σου; Πιονι σου εγω δεν συμφωνησα. Ειπα απλα εν ζωη οσο παει . Ειπα βλεπω χρωματα ακουω ηχους. Αν ισως κατι αλλαξεις; Εκλιπαρω με ευγενεια. Αβρά δωσε μου ξανα οτι πηρες. Γιατι νυστα που δεν κλεινουν τα ματια; Γιατι ομπρελα ανοιχτη αλλα ξυρασία εσυ;. Αυτο υπέγραψα; Γιατι στυλός δείκτης /δαχτυλο κοφτερο /μελλανι δάκρυ μεσ'το χαρτι απο πρόσωπα ζωγραφιά; Και που ξερω εγω απ' αυτά; Γιατι; Αν λεξεις μαθω τοποθετηση σωστα οχι κολαζ. Αν οχι ερωτας και μονο οτι εσυ; Εγω δεν ζητω εγώ οχι. Εσενα αν γινεται αλλιώς. Στιγμες. Οπως παλια κοιταξε. Αλλα παλι δεν ζητω. Σκεφτομαι δυνατοτητα που ερμαιο της επιμονης. Γινομαι ξενος. Αν αυτο αρκετο αν ικανο να ερθει ας. Εγω ξενος απολυτα μακρυα. Και ας μονος. Και ας τρομος. Και ας μοναξια. Ολα λεξεις ειναι. Στιψε με. Λεξη ειναι. Κανε με αδειο. Λιγο θα παρει "τετοια". Πως να λεω εσένα; Οχι σημασια να ονοματισω κι "αλλα". Απλως στιγμη σκεψην αστοχη. Αν γνωριμια υπηρξε αν μεσολαβησες υποψία. Και σε παρακαλω και. Δωσε ξανα οτι λειπει εμού. Παρε λυπη παιξε εσυ λεξεις. Εγω τραγουδια εικονες υπηρετησα ξερω. Τωρα δωσε κανε λαθος. Και ας γινει ετσι αξιζει. Για σενα ειναι κουμπι. Δωσε του υλη. Μορφη κινηση κανε οτι κανεις με το ψεμα. Και κοιτα σαν γυρισεις να ξεχαστεις πανω του. Πως κοιταει.Πως ψαχνει λογο.Και λογο θα βρεις εσυ και ας αγνωστη. Ξενη απολυτα σκεψη ερμαιο της αμαθειας μου. Οχι λεξεις. Αν. Ερωτιεμαι το γιατι; Να γραφει ο ανθρωπος. Να κλαίει ο ανθρωπος. Θλιμμενος να ονειροπολει. Ον απλησιαστο αυτό. Τι εχεις μορφη σου; Γιατι φωλιαζεις σε ονειρα χωρος οχι ; Εχεις φωνη το ξερω. Εχεις δαχτυλα απ'αυτα που πιανουν ; Μπορεις να αγγιζεις ενα τριανταφυλλο; Φτιαχνεις αμέσως απάτη. Τωρα τριαντα πεταλα να στολιζουν το κορμι σου το ψευτικο. Αν ηξερες ποσο ομορφα μυριζεις αν. Οχι σαν της Παρασκευης το αληθινο. Το ψεμα ηρθε νωρις ταξιδι μακρια χωρα αγνωστη. Ο εαυτος οδηγος. Τι τρεχει με αυτον; Ταξιδευει πονο λεξεις με λιγα γραματα. Θλιψη γραφει σε βαγονι. Ειναι το "ον" βαφτιση προχειρη πορεία. Ειναι το "εγω" προσθεσαν στις ράγες . Πως να το προφυλαξεις το; Ξερω μου ειπες "Ξυπνα/ φυγε/τρεξε/ ελα/πηδα/ κατσε" Τι απο ολα αυτα κανω εδω πάνω; Νομιζεις πως οι λεξεις ειναι αναπνοη σου που εκπαιδευτηκα*; Σκεφτεσαι πως το τρενάκι τρέχει με σκοπό προς; * Εγω αυτην την νιωθω μα ειναι πνιγερη. Οταν κοιτας γιατι κοιτας ετσι; Να ρωτάω μπορω; Να απαντώ εγω;Με σκοπους απο ωδές που συγοτραγουδας γιατι; Δικα μας όλα θυμίζουν. Αυτα χρονος στιγμη τωρα δεν. Σώπα τωρα εσυ. Φταιω εγω; Κοιτα καθρεφτη. Κοιτα μεσα σκλαβος του ειδωλου ξενου. Ποιος; Ξερω εγω. Αλα- κατι διαφορετικο. -ζον ξέρω. Σαν αστρα που μακρια δεν μπορω να φτασω αν θελω εσε. Μακρια ξερω οτι λογος υπαρχει να γδυνεσαι. Σε εναν παραδεισο που δεν μπορω να πω λεξεις. Λεξεις ελεγξες προωρα για παραδεισο. Εκει θα παω ψυθυριζες που ειμαι μαζι σου. Εκει θα παω και αγαπαω ακομα και τελος τούτο. Το ειδα το εζησα οταν ηρθες. Μακρια. Στα αστρα. Σε γαλαξιες. Δεν σε πιανω δεν. Σε καλω σε καλω σε καλω δεν σε καλω και σε πιανω δεν. Θα και αν.Αγαπω ξες. Εσενα. Γιατι εισαι η μονη που αφησα να αγαπησεις.Μερα σημερα απάνθρωπη.

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Α-χ έ-ΠΕ-σε η Γλ-'ΩΣ-σα μ0υ π'ΑΝ-ω στη δικιά σου, σκοντάφτει και σηκώνεται μέχρι να μαζέψεις τις τελείες από το πάτωμα, για να 'χει χώρο να απλώσει και η σύνταξη τα περιττά κιλά της :P

February 14, 2007 at 3:08 PM  
Blogger salvador said...

οι λεξεις ειναι μαλακια.
εγω θα σταματησω να μιλαω.
να βρουνε μηχανη που διαβαζει σκεψεις και θα βαλω κερματοδεκτη στο μυαλο μου.

February 17, 2007 at 12:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

50 λεπτά φθάνουν να τις ακούσω;; να μην ξεχνάς ότι μιλάς ακόμη κι όταν σκέφτεσαι, τη μηχανή την έχεις ήδη στο μυαλό σου.

February 17, 2007 at 1:38 PM  
Blogger salvador said...

εγω δεν ξερω να κανω διαλογο συγνωμη
θες να παρεις
δεν μπορω να δωσω
ενα ακομη εμεινε
και μετα delete όλ
σε 11 μέρες απο σημερα
19 Φεβρουαρίου
και 2 δανικές απο τον Μάρτιο
11 μηνες
+7
19 χώρες
+11

February 19, 2007 at 9:48 PM  
Blogger unlearn... said...

Μέχρι να καταφέρεις να με ακούς και να με καταλαβαίνεις θα με βλέπεις να κάνω αστεία νοήματα πίσω από τα σύννεφα...

February 22, 2007 at 5:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

Αν δέν μπορείς/χέρι του τίποτα στην ακρη του πάντα/να μήν ακούσεις αυτό που στην ακοή πάντα περισσεύει/στην άκρη του λόγου αενάως παραμονεύει:χέρι εκκρεμές πάνω στο βλέμμα του σκύλου/ένα χάδι παράταιρο/έμπλεος από το τίποτα που ορίζει τις πράξεις/ο θάνατος θα ρθει να σε αγκαλιάσει στο πάτωμα/ώρα γυμνή ειναι η στιγμή, αυτο το δάκρυ που σαλέυει στο ανοιξε-κλείσε τον βλεφάρων/ξενιστής της μιζέριας που καρφώθηκε στο τζάμι με 140 χαω/σημασία δεν έχει η πτώση αλλά η πρόσκρουση αδερφέ μου.

February 23, 2007 at 10:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

I love everything your write and the way your express yourself, the style of your writing is unique and beutiful, dont erase anything . I hope you have these blogs saved somewhere besides your head. from toronto with love ....

March 9, 2007 at 7:37 AM  
Blogger kostas_patra said...

το link μπήκε γιατί απο το κέιμενο που σε βρήκα, μου λειπαν κλειδιά. κάθησα και διάβασα ό,τι μέχρι στιγμής μοιράστηκες, με όποια διάθεση και όποιον αποδέκτη.
μπορώ να σε διαβάζω άνετα, χωρίς να νιώθω πως κάτι λείπει.
γράφεις μοναδικά, μα το αττού σου είναι ο τρόπος που σκέφτεσαι, αυτό που είσαι
και θέλει μαγκιά να σαι ο εαυτός σου, μάγκα σαλβαντόρε

June 12, 2007 at 1:20 PM  

Post a Comment

<< Home