.

Thursday, March 08, 2007

8+σήμερα ...


Χθες εκει που καθομασταν εξω απο το Βερολινο με τον φιλο μου σκαει μια γκομενα και μας λεει:
«Ειστε τοσο γαματοι που μου 'ρχεται στο νου να σας παρω και τους δυο»
Ο φιλος μου εγνευσε καταφατικα και με μια κίνηση της χαιδεψε το στήθος ικανοποιημενος.
Εγω αρχισα να της γλειφω τα ματια ,τις βλεφαριδες μεχρι και που εχωσα την γλωσα μου ακομα πιο βαθυα στην καταγαλανη κορη της.
Η γλωσσα μου ειχε βαφτει μαυρη ,η μάσκαρα είναι ανοστη με οτι και αν την συνδιασεις,συλλογίστηκα.
Και ενιωσα τον κοσμο της υγρο το αιδιο της να κολυμπαει και να κανει βουτιες απ'το σαγονι και η ενοχη της να δραπετευει αλαφιασμένη μεσα απο τα αγκομαχητα .
Οταν την εσφηξα γιατι ειχε ξημερωσει γιατι εκλεισα τα ματια μου γιατι θα ηθελα να την λενε Κατερινα γιατι ητανε Ιούνης του '98 και εκανε αφόρητη ζεστη φορουσαμε μπλουζακια εφαρμοστα μουσκεμα απ'τον ιδρωτα οταν την εσφηξα ,με γνωριμο τροπο ένιωσα την μυτη μου να κανει πατιναζ στα παγωμενα της μάγουλα τα δαχτυλα μου να ανοιγουν τον δρομο στο στομα μου δεμενο απο λεξεις σιωπής.
Την ρωτησα οταν ενιωσα σιγουρος πως μπορω να κάνω ερωτήσεις .
«γιατι εισαι λυπημενη και κλαις;»
«δεν ειμαι λυπημενη» αποφανθηκε καθυσηχαστικα.
«Κλαιω γιατι μου εχεις βαλει την γλωσσα στα ματια ,τι θες να κανω;»
«Σε παρατησε ο γκομενος και τωρα θελεις να εκδικηθεις ολους τους αντρες , σωστά;»
«Το μουνι σερνει καραβι» απαντησε ασυναισθητα!
«Το μυαλο σου και μια λιρα» την βεβαιωσα.
«ειμαι ενας χαρουμενος ανθρωπος» ηταν αμείλικτα τα τελευταια της λογια ,σκουπισε τα δακρυα και την ειδα να κατηφοριζει αγάλια ,να περνάει και την Προξένου μεχρι που εστριψε στην γωνια ,εκει που ο δρομος καταληγει στην θαλλασα και κανεις δεν κολυμπαει.
Επειδη ειναι χειμωνας.

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

TA PATHH SOU SE PARASYROYN SE SKEPSEIS ANOMES KAI PRAKSEIS AKOLASTES.PRIN ENOTHEI O ANTRAS KAI H GYNAIKA ME TA DESMA TOU GAMOY, O EROTAS MPOREI NA ANOIKSEI VATHIES PLIGES STA NEANIKA KORMIA KAI ISOS NA MHN EPOULOTHOUN POTE.
..........
SE PARAKOLOUTHO SALVADOR KAI THELO TO KALO SOU....
THA SE VLEPO KAI PERIMENO NA VREIS TO DROMO SOU, GIATI EISAI EKSYPNO KAI EYAISTHITO AGORI...
PISTEVO THA TA KATAFEREIS
MH XANEIS THN PISTH SOY POTE
KAPOTE THA PISTEPSEIS EKEI POY PREPEI KAI OLA THA GINOUN PIO XROMATISTA..

March 9, 2007 at 10:13 PM  
Blogger salvador said...

Μ'αρεσουν οι συμβουλες σου
τις απολαμβανω
ακου μια δικια μου
Αυτοκτονα μπας και μετασαρκονθεις σε κάμπια
Τουλαχιστον εκει θα εχεις εξελιξη
θα γινεις πεταλουδα

March 10, 2007 at 4:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

AGORI MOU TH ZOI THN AFAIREI MONO AYTOS POU TH DINEI.EGO DEN EDOSA ZOI STON EYATO MOU KAI DEN DIKAIOYMAI NA THN AKYROSO.MOU DOTHIKE ENA DORO DANEIKO KAI MEXRI NA MOU TO ZHTHSOYN PISO THA TO FYLAKSO OSO KALITERA GINETAI. EIMAI MAGALOS ANTRAS PIA KAI BLEPO THN KLEPSIDRA NA LIGOSTEVEI.ESI EXEIS OLI TH ZOI MPROSTA SOU.OSI SOU EINAI GRAMMENO NA ZHSEIS. MHN TH SPATALAS, DEN KSEREIS POTE THA STHN PAROUN PISO.ZISE PERISSOTERO MEGALONONTAS THN KARDIA KAI TO MYALO SOU.MHN APODOKIMAZEIS TO DIAFORETIKO. AGAPA TON EYATO SOU. AGAPA TON ANTHROPO.AFOY SE ENOXLO DE THA SE KSANAENOXLISO...
EINAI KRIMA OMOS NA AFORIZEIS TA TALENTA SOY. KRYBEI MISOS GIA TON EYATO SOU.KANE EIRHNH EKEI MESA, STHN PSYXH SOU KAI OLA THA LYTHOYN.
SE XAIRETO

March 10, 2007 at 4:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

ti pineis kai de mas dineis......mmmmmmmmmmmmmmmm!ou leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees?

March 10, 2007 at 6:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

ESEIS KYRIA MOU PALI POIA EISTE KAI POTHEN ORMOMENH MOY KATALOGIZETE XRHSH PARAISTHISIOGONON??
ISOS MIA EPISKEPSH STHN EKKLHSIA SAS VOITHISEI SE SINDYASMO ME MERIKA VIVLIA TOY LIAKOPOULOY...
XAIRETISMOUS

March 10, 2007 at 10:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

εικονική πίστη...... Απίστευτο. πάντα ΠΙΣΤΕΥΑ πως η επικοινωνία στο διαδίκτυο δεν απασχολεί τους θεοσεβείς. θα αλλαξοπιστήσω.

March 13, 2007 at 2:18 AM  
Blogger castrata said...

mayro klama eri3e to koritsi....
giati eisai toso sklhros???
kai h 8alassa 8a apokthsei enan kolumvhth....an kai xeimwnas

June 9, 2007 at 5:36 PM  
Blogger AnarcHyppie said...

αν κρυφτώ εδώ
ποιος θα με βρεί;

June 13, 2008 at 8:53 AM  

Post a Comment

<< Home