.

Friday, March 14, 2008

12:21

Ζω στο περι-θωριο μα παντα ως πειραμα-τιστης.
Καποιος -κεντρικος με -οραμα -ακολουθει παρα-.
Κληση εκτελει προσ- το μερος μου καθως εγω- τοζώο σκούζω.
ουρλιαχτά φωνές του εις αναμονη τρεχω απο-.

Περιμενε ανθρωπε αν- δεν πλήττεις.
-υπο συνθηκες ανθρωπε -μονε.
Ανθρωπε!
Δειγμα και εγω οπως εσυ, μονος εγω, εσυ δεν βλεπεις;
Δεν θα -φυγω την βια-συνη σου να προ-λάβω.
Φιλο καλο θα σ'έχω ,οχθρος εισαι δεν -ετοιμάζω.
αν-Α-γνωρίζω ωσ-τόσο μαζι τα δυο εις το μυαλο μου.
Κατα-σκευαζω τον δρομο μονα-ΧΑ!.
Στις ακρες -που τα τοποθετω και οχι με αλλους.
Γέλα εσυ ,γέλα.
Ειναι τοσο ,εχεις δίκιο που στο λεω.
Τωρα δεν φωναζει, αν γελαει ίσως λίγο και τρέχει.

-ρέει απ'τα βημα-τα πανικος, βι-αστικος κι αυτο μπορω να δηλωσ-Ω!.
Με σιγουριά θα ερωτησω γιατι -όλα.
μι-λα ρε σόλ!
Μαλλον η μοναξιά ,οχι ξέχωρα μου τραγουδα- ει-.
Αν τρέξω -ναι ,απλά και αυτος θα παρα-τείνεί.
πατημα-τα στο σκο- τεινο(ω!) και εγώ σαν εκεί-νο.
Πώ(ο) θα με φτάσει οσο πάει, το χει βάλει ,όχι εσας.
Ένα λάθος κάνω κι έτσι τώρα.
Καιρός που αδεια-ζω για συν-ήθεια τα βήμα-τα.
Πετώ ξοπίσω μου τους σ-πόρους
οσο μπορώ, οσο μπορώ καθώ-ς.

-αγωνιστης την μέρα και κοιμά-μαι όρθιος ή εργάτης.
Το ίδιο κάτι -πίνει ουσίες μαζί με το τρεξιμό.
Κατά διαστημα-τα χρησιμο-ποιεί αν κάποιο ό-φελος;.
Σίγουρα αυτος θα είναι πιο-μένος απ΄τον υπο-φαινόμενο.
Στα-μάτ(ι)α ανθρωπε, ηρε-μησε να με χτυπάς κάτω,
τι σου ε-φταιξα;
Και μισός κάτι άλλο αφου είσαι, δεν με πειράζει
εμένα αρκεί -να χάδι.
Συν- ηθισμένος στις λύπες ,εθισμένος στα φαρ-μάκια χρειαζομαι.

Φιλιά απο μακρυά ήθελα να πω εξ-αρχής
συγ-χώρα το λάθος.
Είναι ο λόγος πολύ πρίν απο την δια-θεση.
Εκει που ζώ δεν είμαστε οι νόμοι.
Που -γνώση να στα λέω .
Τώρα όμως ικανο/ποιημένος και επι- αυτήν.
Λάθος μεν, αλλα σωστή γυναίκα.