.

Thursday, June 05, 2008

//



Υπαρχουν δυο ανθρωποι όμοιοι που θέλουν το ίδιο.
οπως βλεπουν, ξερουν το καθημερινα να υπαρχει το ιδιο, ποθούν το
Θέλουν οπως βλέπουν οτι τους ανήκει να υπάρχει έτσι
Υπάρχουν δυο ανθρωποι που αγωνίζονται για το ίδιο.
και οι δυο προσπαθούν για το αυτο, τουτο που προανάφερα και ειναι.
Το αυτό, οπως και οτι είναι η παρουσίαση σαν αυτή την αφέλεια σκέψεων.

Υπάρχουν 2 εκδοχές στην πορεία των δυο ανθρωπων, αυτών.

Ένας(1η εκδοχή)
Ο εκεινος ανθρωπος, ένας δρόμος, ο πρώτος, που θα τον επιλέξουν
γιατι είναι ο αυτός

και ένας άλλος, ((2η εκδοχή)
δρόμος δευτερος, που απλα δεν θα επιλεχτεί, χωρις λογο.
χωρίς λογο δεν θα επιλεχτεί.

Κάποιοι σε αυτην την ζωη επιλέγουν...
και καποιοι άλλοι, απλα δεν επιλέγονται.

5 Comments:

Blogger salvador said...

Η οθόνη μου θέλει καλιμπράρισμα
ίσως τα μάτια μου
γαμιούνται πολλές
μαζi
ή όχι
Λευτερια στον Τάδε.


σε φάση.

June 5, 2008 at 5:51 AM  
Blogger kostas_patra said...

Μη φιλάς τα μάτια, είναι χωρισμός και ο χωρισμός είναι θάνατος και ο θάνατος είναι σύμφωνο που δένεσαι μαζί του αν και δεν συμφωνείς, το σύμφωνο ζευγαρώνει με τα σύμφωνα μα ανασαίνει στο φωνήεν και τα άλφα σου είναι φιλιά και μάτια πάνω σε φωτογραφία με σινική μελάνη.

Όταν ο άνθρωπος επιλέγει λειτουργεί συγκριτικά και όπου λειτουργεί η λογική η καρδιά ανυποψίαστη κοιμάται, γιατί εκείνη ξέρει μόνο να αναγνωρίζει και να επιλέγεται, γιατί λειτουργεί με δυαδικό τρόπο, σαν bits, είναι ή δεν είναι, οι ενδιάμεσες αποχρώσες είναι καντάρια του μυαλού.

λεφτεριά σε όλους και εγώ τα ξαναφυλάω, 1,2,3 και δεν πάει να είσαι πίσω μου, πλάι μου ή μπροστά μου, μέσα μου, στον ύπνο μου και όταν κλείνω τα μάτια, ξεμερμυγκώσου γιατί άλλο δεν αντέχω, ναι λεφτερία στον τάδε σε σένα, μα και σε μένα, δεν γαμιέται, δεν τα ξαναφυλάω, ας κρυφτώ και εγώ, έστω και από μένα.
έτσι μπράβο, όλοι χαμένοοι πάλι, όλοι να ψάχνουν κάποιον να βρούν και κάποιος να τους βρεί, γελάς σαν σου λέω άρπαξε τον πρώτο άνθρωπο δίπλα σου και φίλα τον σαν να ταν αυτός που θές για να δείς που θα γίνει;?../.

June 5, 2008 at 10:02 AM  
Blogger Talisker said...

..ase...

June 5, 2008 at 11:00 AM  
Blogger darkwhisper said...

η επιλογή είναι θάνατος για τον ένα και ευθύνες για τον άλλο.

Εμπός στο ετσι που χαραξε ο τέτοιος.

June 21, 2008 at 3:21 AM  
Blogger ρΟ said...

βασικά όταν γαμιέται ο διας τα φήνει όλα στη μέση.και τις επιλογές δε τις επιβλέπει κανείς.ουτε αυτέ που γιναν ούτε τις άλλες.άρα μάλλον το πήδημα του γαμάει και εμάς.δυσκολό να καταλάβεις τι να λεμε...

November 19, 2008 at 9:37 PM  

Post a Comment

<< Home