.

Sunday, October 05, 2014

αλτρουζzz

ναι, ναι που μου λες ναι και μου λες ναι, φυσικα για το φανταστικό κορίτσι μου ,εσένα, μιλάω. Ομως εγω, οπως και εσυ μαλλον αναρωτιέμαι, περιμένω. Την τρελή , που είναι λίγο απο εμένα, την σεξουλιάρα που ειναι λίγο απο εμένα, την φίλη της φιλίας σου, ποια θα ήταν ορθό να επιλέξω; Σκέφτεσαι, θα πω, για να μην ξανα γίνεις ξένος. Λές -ας δώσω αλλη μια ευκαιρία σε κάτι που μοιάζει με γυναίκα- και ευτυχώς που τίποτα δεν είναι αιωνιο. Για να μην γίνεις περισσότερο καταστροφικός ή γιατι απλά πλέον κουράζεσε αναγνωρίζοντας το οτι είσαι κουρασμένος , για φάσεις. Τι φταίνε οι άλλοι που τους διαλέγουμε πρόχυρα και πρεπει εκ των υστέρων να πληρώσουν τα λάθη μας; Ωστόσο , επειδή μας διακατέχει και μια ανεξήγητη θα έλεγα καλοσυνη, συγχωρουμε τα πάντα όταν μας γαμάνε αυτοί πρώτοι το μυαλό.

2 Comments:

Blogger salvador said...

TALKING IN TONES

October 23, 2014 at 1:48 AM  
Blogger κήτη_and the city said...

αυτή η μπερδεψούρα βγάζει ωραίο νόημα. μαρέσει.

February 7, 2015 at 4:13 PM  

Post a Comment

<< Home