.

Friday, November 06, 2015

τι μου λειπει απο το google


οι σπόροι
απο ένα δέντρο που δεν θα φυτέψω ποτέ
γιατι εχω Google
αλλα δεν έχω χώμα ή δεν έχω τίποτα, ποτέ όπως τότε,
γιατι δεν ανεβαίνω τις σκάλες
μόνο τις κατεβαίνω, όπως παλιά

Κατεβαίνω τις σκάλες, όπως ενα παιδί. Ξοπίσω μου αποτυπώματα, αλλεπάλληλα τυπώματα φυγής και αβεβαιότητας. Όπως και να το δεις είναι και αυτό ένα ενδεχόμενο δράσης. Σε μια γωνία βρίσκονται οι γονείς. Αν και δεν είναι γιατι δεν μπορεί να είναι σίγουρο οτι αυτο συμβαίνει τώρα ή είχαν ένα ραντεβού. ΦλάσΜπάκ στο τι συμβαίνει αυτη την στιγμή. Οτι ενδέχεται, φερειπίν υπάρχει η υποψία οτι θέλω ξανά να φτάσω μέχρι κάτω, αφου πρώτα ήδη έχω ξεκινήσει! Όπως παλιά, ένα παιδί στα πρώτα βήματα. Μα φυσικά, πώς αλλιώς; Ακόμα δεν είμαι σίγουρος οτι θα γίνει και αυτό. Αφού είμαι πάνω και δεν είμαι άσχημα, γιατι να κατέβω! Με συγχωρείς για την σύγχηση, θα επανορθώσω. Φαινομενικά εγώ θα αρχίσω πάλι να κατεβαίνω, όμως για τί; Ας πούμε για να σκοντάψω και, ώχ!. Με κοιτάω ήδη απο ψηλά, κάτι πρέπει να έγινε λάθος. Οταν κατεβαίνεις σκαλοπάτια οι σκέψεις σου είναι γυμνές , είναι στεγνές. Το στόμα σου φταίει γι’αυτο, ποτέ δεν θυμάμαι κάτι διαφορετικό. Όπως και οι λέξεις που βγαίνουν απο αυτό, δεν βγάζουν κάποιο νόημα. Εκτός βέβαια αν στο κατώφλι υπάρχει μια λίμνη, θα τολμίσω να πω και απο τα δάκρυα. Στην λιμνη (αν υπάρχει) δεν θα κάνεις τίποτα. Αν υπάρχει νόημα σε αυτό. Μόνο θα πεις:  μια Λίμνη; Ωωωω τι αλλόκοτο που λίγο πριν υπήρχαν μόνο σκάλες! Θα πείς είμαι σε μια πόλη (γιατι υπάρχουν οι σκάλες) αρα μπορεί και να είμαι στην Λιμνούπολη!! Ή θα πείς, έπεσα, είμαι ένα παιδί και τώρα που κλαίω κάποιος θα με μαζέψει. Αν δεν έχει ραντεβού. Τώρα λίγο καλύτερα που κατάλαβα τι έχει συμβεί. Αν υπάρχει νόημα σε αυτό τότε θα υπάρχει ένα νόημα ή θα βρεθεί κάποιος να υποστηρίξει το αντίθετο. Μα φυσικά!Ένας άλλος θα πει οτι υπάρχουν περισσότερα νοήματα απο ένα. Εμείς θα του χαλάσουμε χατίρι!!? Προσπαθώ να θυμηθώ αν κάτι απο αυτα που έχουν συμβεί, τίθεται ως θέμα εξαπάτησης. Δηλαδή αν αφου κατέβω τις σκάλες και βρεθώ σε μια λίμνη θα πιστέψω τα προαναφερόμενα και, ότι αυτο , απο αυτά συνεπάγεται. Καμοια απολύτως υπόνοια για κάτι τέτοιο και ας μην θέλω να φανώ απόλυτος. Για παράδειγμα, στα δέντρα δεν σκέφτηκα σκαλοπάτια ή κάτι άλλο ή στην τελική δεν σκέφτηκα καν την λίμνη. Για να είμαι ειλικρινής κοίταξα μέσα μου και θυμήθηκα πως είναι να είσαι παιδί. Γίνονται όλα αυτα απο μόνα τους ή κάτι αλλο. Ή σκεφτόμουν πάλι μια pizza και ένα άλογο. Και μου την δίνει που δεν μπορώ να γράφω όπως παλιό το δέντρο : “Δένδρο” . Όταν παλιά έγραφα λάθος. Όπως λίγο παλιά, αγαπούσα τις λέξεις και τις λέξεις τις άλλαζα. και

2 Comments:

Blogger salvador said...

δένδρο

November 6, 2015 at 4:46 PM  
Blogger salvador said...

ασανσέρ

November 6, 2015 at 4:51 PM  

Post a Comment

<< Home