.

Monday, January 21, 2008

Ας πούμε...

Οτι εγω είμαι ενας "συγγραφέας".
Και ας πούμε οτι ένα εικοσάχρονο κοριτσάκι μου κλέβει καποιο κείμενο.
ας πουμε οτι εγω αυτο το κείμενο το εγραψα τον Μάιο.
και αυτη το ανεβάζει σε ενα δικο της μπλοκ 4 μήνες επειτα ,τον Αυγουστο.
συμβαίνουν αυτά θα πούμε ...

Ας πουμε οτι το κανει επικολληση αυτουσιο , μα αλλαζει τον τίτλο σε κατι που δεν με εκφραζει καθολου.
Ας πουμε οτι το κείμενο μου εκει νιωθει μαλάκας και αν το κοιταξεις ωρα βλεπεις τα γραμματα να πνίγονται σε ΡΟΖ επιφάνεια.
Ακομα χειροτερα ας υποθεσουμε οτι προσθέτει και ενα αγγλικο υστερογραφο στο τελος που αναγράφει: "P.S. the writter felt alone"
Ας πουμε οτι δεν αναφέρει πουθενά τον δημιουργό που ενιωθε μονος οπως λεει και ειμαι ξεκαθαρα εγω.

Ας πουμε οτι και τυφλος να το διαβαζε στο μπλοκ της θα καταλαβαινε οτι δεν γινεται να το εχει γραψει για λογους προφανεις που δεν χρειαζεται καν να αναφερω..
Ας πουμε οτι το ανακαλυπτω τυχαια προχθες ,ενα ομορφο βραδυ Παρασκευης επειτα απο την αναγνωση αρθρου σε αλλο μπλοκ για παρομοιο περιστατικο.
Ας πουμε οτι δεν καταφερα να μπω στην θεση του αλλου μπλοκερ και μου φανηκε "κάπως" , επισης "κάπως" απ'οτι θυμαμαι μου φαινόταν καποιοι συγγραφεις να βαζουνε μπανερς
περι πνευματικης ιδιοκτησίας, copyright /μην αντιγράφετε τα κειμενα κτλπ..

Μα είναι δυνατόν να συμβαίνουν αυτα τα πράγματα στα μπλοκς; σκεφτομουν. Και να το δεις καπου αλλου το κειμενο σου θα το αναγνωρισεις θα σου ζητησουν μια συγνωμη και ολα θα ξεχαστουν. Ουτε ποστ θα κάνεις, ουτε σαπουνόπερα θα γίνουμε..
Η γραφή του καθενός είναι ανεξίτηλη .. νόμιζα.

Το βρισκω λοιπον επειτα απο διασταυρωση σε σελιδες, εξοργιζομαι προ στιγμης ομως κρατιεμαι ψυχραιμος και αποφασιζω να της αφησω απλα ενα σχολιο ως salvador πανω στο κειμενο μου, που κραταει φυλακισμενο στο μπλοκ της...
Ας πουμε οτι εχω αρκετα προβληματα για να το ανακαλυπτω τυχαια προχθες, να εξοργιζομαι αρκετα ,ομως να κρατιεμαι ψυχραιμος και να αποφασιζω οτι θα της γραψω απλα ενα σχολιο ως salvador στο μπλοκ της ... πανω στο κειμενο μου.

Ας πουμε οτι σε καμοια περιπτωση δεν εχω χρονο να ασχολουμε με κουταμαρες και αναλογίζομαι οτι μεχρι εδω ολο αυτο ακουγεται χαζο.
Ειδη που γραφω αυτες τις γραμμες αρχισα να βαριεμαι γιατι πρεπει να περιγραψω τα γεγονότα οπως έχουν, πολύ καθημερινά..
Ας πουμε ομως οτι θα μου δωστε λιγο ακομα χρονο για να παρακολουθηστε τι έχω να σας πω μεχρι τελος και μετα θα βγαλετε συμπερασματα.

Της γράφω λοιπόν μοναχα το εξης σχόλιο πανω στο κειμενο μου ,με τον τιτλο μαιμού, στο ροζ μπακράουντ:

"Τουλαχιστον ας διορθωνες τα ορθογραφικά λαθη...
Μα καλά... λίγο δεν ντρέπεσαι;"

Ας πουμε οτι οταν γραφω για αυτα που νιωθω, οταν γραφω γρηγορα, οταν γραφω νιωθωντας ευφορος, καμοια φορα γινομαι απροσεκτος και κανω ορθογραφικα λαθη.
Ας πουμε οτι οταν ανεβαζω τα κειμενα ουτε καν μπαινω στον κοπο να τα διορθωσω γιατι δεν σκεφτηκα ποτε να τα πουλησω μα οχι φυσικα και να μου τα κλεψουν..
Ας πουμε οτι διαβαζωντας ενα τετοιο σχολιο ο καθενας μας ,ακομα και ως φταίχτης:

- θα το εβρισκε αστειο αλλα σε καμοια περιπτωση δεν θα συνεχιζε να διατηρει το κειμενο εκει.
- θα δισταζε να αλλαξει οτιδηποτε αλλα θα εκτιμουσε το γεγονος οτι ο δημιουργος του κειμενου ειναι ψυχραιμος αρα θα βρεθει λυση.
- θα ενιωθε ξεκαθαρα ενοχος αλλα λογο της στασης του πρωτου θα δικαιολογοταν με περισσοτερη ανεση.
- θα ζητουσε συγνωμη υπερασπίζωντας οτι ταυτιστηκε συναισθηματικά με το κειμενο, ετσι το αντεγραψε διχως λογικη σκεψη
- σε ολες τις περιπτωσεις θα αναγνωριζε το φταιξιμο του και το κειμενο θα εφευγε ή θα παρεμενε αναγράφωντας την αλληθινή προέλευση.

Ας πουμε ομως οτι επειδη ειναι Γενάρης του 2008, επειδη ειναι χειμωνας , επειδη δεν ξερω και'γω τι σκατα να συλλογιστώ...
Επειδη η κοινωνια που μεγαλωνουμε δεν μας εχει μαθει να σεβομαστε τιποτα, ξυπναω εγω την αλλη μερα με μια ωραία διάθεση
και εχουν συμβει τα εξης στο "μπλοκ" που καπηλεύεται το κειμενο μου:

- εξαφανιζεται το σχολιο μου απο την σελιδα δια μαγειας.
- εξαφανιζει το κειμενο μου που αντεγραψε στην σελιδα της
- εξαφανίζεται φυσικα όλη η σελίδα /φαίνεται πλεόν σαν νεκρό λίνκ/αδιέξοδο.
- εξαφανιζει ολο της το μπλοκ και το κανει invite για να μην μπορεσω να δω αν εχει κλεψει και αλλα κειμενα.

Ας πουμε ομως οτι το google οσα κακα και αν εχει πράξει κατα του ιδιωτικού απορρητου, εχει κανει και ενα καλο ...το να κραταει τις σελιδες σε δικο της cache.
Έτσι ακομα και αν της σβησεις μπορει καποιος να τις αναζητησει ως "προσωρινα αποθηκευμενες" στην ιδια μορφη που ηταν μερες/μηνες πριν.
Έτσι λοιπόν κανωντας την αναζητηση σε ενα κομμάτι απο το κειμενο μου μαζι με εισαγωγικα:
"Ζουμε στην ιδια πολη ομως δεν μιλαμε. Δεν μιλαμε άλλο" βγαίνει το δικό μου αποτέλεσμα μόνο του.
κάνωντας όμως κλικ στο :Εάν θέλετε, μπορείτε να επαναλάβετε την αναζήτηση συμπεριλαμβάνοντας τα αποτελέσματα που παραλέιψαμε. ..
εμφανίζεται το κείμενο μου με αλλαγμένο τίτλο και στην σελίδα της ...
GOOGLE RESULTS

Το κανονικο μου κειμενο μαζι με 12 σχολια τον Μάιο του 2007
ΕΔΩ:

Το κλεμμένο κείμενο 4 μήνες μετά στο μπλοκ της:
(πλεον μονο στο google cache ,μετα την διαγραφη του χθες)
ΕΔΩ:

Λιγο πριν "ασφαλισει" για τα καλα το μπλοκ της προλαβα και της εγραψα ενα υβριστικο σχολιο καθότι έχασα τα λογικα μου στην σκεψη οτι το διαδύκτιο ειναι ενας χαωτικος και αναρχος κόσμος οπου μπορουν καποιοι ευκολα να οικειοποιούνται κάτι που δεν τους ανήκει.
Στην ουσία το μόνο που απαιτούσα ήταν μετα απο αυτην την σταση να διαγράψει όλο το μπλόκ της.

Ας πουμε οτι η ιστορια ομως δεν σταματαει εδω αλλα υπάρχει η κορυφωση του θράσους οπου δεχομαι χθες το βραδυ email απο το ιδιο ατομο και θα σας το παραθέσω "στα μαυρα"
Το μόνο που έχω να πω ειναι οτι στα 30 μου χρονια δεν προσπαθησε ποτε ανθρωπος να με θιξει περισσοτερο ενω πρωτα μ'εχει ληστεψει.
Βιασμος .

ντρέπομαι που το παραθέτω ειλικρινά ...
__________________________________________________________________
Prwton, krataw EGW tin psuxraimia mou kai anagnwrizw oti mporei na eisai enas vlakas pou ap tis polles wres pou pernas sto pc sou mporei na xeis saltarei. Defteron, apeiles tupou "svise OLO sou to blog" den pernane kai EIDIKA se mena. Sigoura polu tha theles na me gamiseis opws fainetai alla dustuxws eisai ap tous pollous kai atuxous pou de tha xoun afti tin efkairia :)

Ta quotes ap to Hmerologio ta pira apo site tupou "imdb" opote dika sou apokleietai na einai an kai mias kai eida apo to blog sou tetoies gayikes malakies pou grafikes, diolou apithano na exeis dei tin tainia kai na eixes idia apopsi me mena. Sou episimainw episis filaraki mou kalo oti sto internet exw na mpa apo xtes meta tin teleftaia dimosiefsi mou, opws episis oti kathe fora pou kanei kapoios comment sto blog mou, mou erxetai eidopoiisi sto email mou, pragma pou me sena gia prwti fora egine simra :)

Tupou apeiles kai paparies emena mou vgazoun mia "gay" katatstasi kai polu o,ti na nai... Vges ligo eksw, pare ligo aera, gnwrise kai kamia kopelitsa kai ola kala tha pane! Sto efxomai olopsuxa!

Episis paparies tupou "kataggelies sto blogspot" emena mou kanoun tupou Lazopoulou "muniste me muniste me" opote i apantisi mou DYSTYXWS de tha rthei dimosiws, me prolavan!!!

Ti na pw? Tha sou protina na gnwriseis atoma, mi fovasai ton eksw kosmo, den einai toso kakos oso fantazei kai na milas kalutera se mena alli fora :)

Kalo sou vradu, ap' ti meria mou einai san na ekanes lathos. An sunexistei.... e, ekei tha deis gelio:)

POte den episkeftika to blog sou (mias k ap' o,ti eida legetai "kserata" kai isws telika na se xaraktirizei apoluta:)
Kofto edw, kaneis den einai teleios, sto anagnwrizw afto. Kalo sou vradu.
An pali milas gia kapoia eikona i apospasma apo kapoia tainia i den kserw gw ti kai mesw google tin pira apo kapoio profile sou tote eilikrina sou zitaw suggnwmi, den iksera oti apagorevetai.

_________________________________________________________________

Ας πουμε τωρα οτι υπαρχει αμεροληψία.
Πρωτα ομως ας πουμε οτι υπαρχει κατανόηση απο ολους εσας και αποδέχεστε την θεση μου αφηνοντας στην άκρη το "πως" γράφω.
Ας πουμε οτι με αρκετους απο εσας που με διαβασατε/σχολιάσατε απο τον Απριλιο του 2006 δεν ειχα και τις καλυτερες σχεσεις.
Εχω παρεξηγηθει με τον καθενα ξεχωριστα .. υπεροχο θα μου ελεγε το κειμενο.. αντε γαμησου θα του απαντουσα.
Εκλεισα τα σχολια, δεν απαντησα με μέτρο ως οφειλα, δεν αγαπησα τις δημοσιες σχεσεις στα μπλοκς /απομονονώθηκα.
Ο λογος που το εκανα ητανε παντα αγνος και διαρκώς η αφορμή να προστατέψω τις στιγμές που εγραφα/γραφω και θα γραφω.

Μια αποτυχημενη σχεση ενα μεθυσι που αργει να τελειωσει ενα βραδυ που ξυπνησα σε ξενο σπιτι γυμνός.

Ολα δικα μου ομως, οπως και να'ναι ,οτι και να'ναι .... δικα μου.

Θελω να ξεκαθαρισω οτι αυτη η δημοσιευση δεν γινεται για να εξακριβωσω αν το κείμενο είναι ή δεν είναι δικό μου.
Σε καμοια περιπτωση δεν αναζητω αναγνωριση για το αν γράφω καλά ή οχι.
Αυτο δεν μου περασε ουτε στιγμη σαν σκεψη. Ετσι γραφω, ειναι η γραφη μου ...παει και τελειωσε... μεσ'το κείμενο είμαι εγώ.
Γι'αυτο λοιπόν και θα το προσπερνούσα θα συνεχιζα να ανεβάζω τις σκέψεις μου και δεν θα μαθαινε κανεις ποτέ τι έχει συμβεί...

Το θεμα παει αλλου τωρα ,ειδικα μετα απο το email. Όσο σουρεαλιστικά και αν το δώ δεν το χωράει ανθρωπινός νους. Σίγουρα όχι ο δικός μου.
Αν μου ζητούσε μονο μια συγνωμη δεν θα φτάναμε εδώ ...

Σκεφτειτε ολοι εσεις που εχω αγγιξει και γραφετε ξεχωριστα
για πραγματα ξεχωριστα που σας εχουν αγγιξει
πως θα νιωθατε στην θεση μου.

Μονο αυτο σας ζητώ και πείτε μου τι πάω να κάνω γιατι i love ntalaras ...

35 Comments:

Blogger etalon said...

πολυ απλα αγνοησε το ολο το συμβαν.
επισης επειδη ουτως η αλλως γραφεις καλα και φανταζομαι για σενα και τους επισκεπτες φιλους σου
ασε να σε κλεβει οποιος θελει.
στο λεω γιατι κι εγω την εχω πατησει πολλες φορες αλλα δεν νομιζω οτι αξιζει πραγματικα τον κοπο.
δες το απο την θετικη του πλευρα οτι παιδια γυρω στα 20 που στερουνται βασικης παιδειας κι ευασθησίας βρισκουν νοημα στα κειμενα σου. τους αγγιζουν και τους αφορουν γι αυτο και τα χρησιμοποιουν. μηπως και ριξουν κανενα αρσενικο/θηλυκο αναλογα.
καλη χρονια λοιπον με ωραια κειμενα κι ακομη πιο ομορφη ζωη.

January 21, 2008 at 5:58 AM  
Blogger Talisker said...

Ας πουμε πρωτα καλημερα και καλη βδομαδα Sal !

Ας πουμε οτι εχεις ενοχληθει αλλα εγω απο αυτο το σκηνικο διαβασα ενα "καθημερινο" αρτιο κειμενο..και ειδα μια αλλη πολυ σταθερη πλευρα εκφρασης..


Ας πουμε οτι το χω ξαναδει το εργο και δεν το ειχαν αντιμετωπισει με την αναλογη ψυχραιμια , ειχαν κανει ειδικο μπλοκ αν θυμαμαι καλα και εβαζαν εκει τα λινκς αλλα δεν θυμαμαι τιποτα γιατι παραμενω dada εν συγχιση νωρις το πρωι..αλλα θα θυμηθω ελπιζω κατα την διαρκεια της μερα.

Τα αλλα θα τα πουμε μετα γιατι πρεπει να φυγω..θα σε αφησω να κοιμηθεις λιγο ακομα γλυκα και ηρεμα..εσυ να μην εμβαθυνεις θελω σε αυτα..να απαξιωνεις -καλημερα Σαλ !

January 21, 2008 at 8:05 AM  
Blogger maya said...

έχω μείνει κόκκαλο.
και κακώς γιατί παντού γύρω μας υπάρχουν ανθρωπάκια. υποτίθεται πώς μαθαίνουμε...

σε βρίσκω απίστευτα ψύχραιμο.
και πολύ ευγενή.

και είναι κι αυτό το γαμημένο επίπεδο που μας απαγορεύει να κατινιάσουμε για να ξαλαφρώσουμε... πάντα η ίδια ιστορία. ο απατεώνας πάντα ζει και βασιλεύει.

υγ.το κείμενο σου υπέροχο.
έστω και τώρα, (με την προτροπή της τάλισκερ για τα απίστευτα), σε γνωρίζω αυτήν την βρώμικη στιγμή.

απολύμανση και προχωράμε.

πολύχρωμη καλημέρα!

January 21, 2008 at 8:45 AM  
Blogger sorry_girl said...

Τι πας να κάνεις;


Θυμάσαι αυτό που έγραφε στον τάφο του Μπουκόφσκι?
"Don't try"


Ας μείνει έτσι λοιπόν.Και θα 'μαστε οι λίγοι, οι εκλεκτοί κι οι τυχεροί.

January 21, 2008 at 10:58 AM  
Blogger Y. K. said...

το αγνοεις..πολυ απλα το αγνοεις.
και οντως αυτο το κειμενο ειναι τοσο δικο σου σαλβαδορ! Εχουν συμβει και θα συνεχισουν να συμβαινουν τετοια περιστατικα. δεν μπορεις να τα αποτρεψεις. εννοειται φυσικα οτι δεν μπορεις να το αποδεχτεις.
α δ ι α φ ο ρ ι α ειναι η λεξη κλειδι :)


ΥΓ: και ναι, η γραφη του καθενος ειναι ανεξιτηλη..

καλημερες ηλιολουστες απο εδω!
take it easy..!

January 21, 2008 at 11:57 AM  
Blogger drunk tank said...

στενοχωριέμαι που σε βρίσκω κάτω από αυτή την ατυχή ιστορία.
δυστυχώς όταν αποφασίζεις (κι εσύ, κι εγώ και όλοι μας) να εκθέτεις προσωπικά σου κείμενα , γνωρίζεις ότι αφήνεσαι έρμαιο λογοκλόπων και καραγκιόζηδων.
προσπέρασέ το.
και η νομοθεσία του διαδικτύου δεν προστατεύει και οι φαύλοι θα υπάρχουν πάντοτε. και δεν μπορείς να τους ελέγχεις όλους.
εκτός αν θες να κατοχυρώνεις πνευματικά δικαιώματα συνέχεια και να μπλέκεις σε άλλες ιστορίες διαρκώς.
τουλάχιστον εν προκειμένω δεν υπάρχει θέμα πλουτισμού από δικό σου πνευματικό κόπο για να χοντρύνει το παιχνίδι.
πάντως δικαστικά την άκρη την βρίσκεις αν το κυνηγήσεις. έχω μιλήσει με δικηγόρους για το θέμα.

καλή σου μέρα

January 21, 2008 at 11:58 AM  
Blogger candyblue said...

il ne passera pas.


Πιες Στην στειρότητα των ανέραστων «συγγραφέων». Των εύκολων διαδικασιών και των λευκόδερμων κοριτσιών που ανοίγουν τα πόδια του καμένου τους μυαλού, για να πάρουν καμιά ιδέα.
Πιες σε αυτό.

January 21, 2008 at 12:06 PM  
Blogger Talisker said...

Κωσταντινε:)
Σιγα μην το παει δικαστικα
(ψύλλος στα αχυρα)..

ας το δει ματαιοδοξα:)
-Εχει περαση!!:) κι ας αδιαφορησει.
(ακομα δεν μπορω να θυμηθω που διαβασα κατα συρροη παρομοια περιστατικα που ειχαν αναγκασει τους χρηστες να κανουν ειδικο μπλοκ με λινκς.. κι οχι Sal μου δεν ηταν καθολου ευγενεις!
ως τη νυχτα εχουμε καιρο!)


Το πιθανοτερο ειναι να της αρεσε και να μην σκεφτηκε ποτε οτι θα μπορουσε να το δει ο συγγραφεας
ή να μην υπολογισε οτι μπορει να αντιδρασει ετσι..
Την πραξη μπορω να την δικαιολγησω μεχρι το σημειο του θαυμασμου και της αφελειας ή απειρίας..

-αυτο που δεν μπορω να δικαιολογησω και με εξοργιζει ειναι οι μετεπειτα κινησεις..

(Μπαινω απο τη δουλεια για λιγο για να σου κλεισω το ματι.)

January 21, 2008 at 12:10 PM  
Blogger Talisker said...

Τα λινκς που παραθετεις στο ποστ
θα τα δω μετα και θα γινω dada με την ησυχια μου..

January 21, 2008 at 12:12 PM  
Blogger BeBe said...

Οποία τύχη(;;;) να μπαίνω μετά από εβδομάδες στο χώρο σου/μου και να βλέπω τι σκατά γίνεται στον κόσμο.
Θα συμφωνήσω, ως είθισται και επειδή σχεδόν πάντα με εξέφραζε, με την candy.
Εσύ ξέρεις καλύτερα,ε;
Με ζητήσατε για κάτι άλλο σκοτεινέ πρίγκιψ;

January 21, 2008 at 12:37 PM  
Blogger tk said...

Φίλε μου τρέμω την στιγμή που θα βρεθώ στον τοίχο να υπερασπίζομαι τον εαυτό μου απέναντι σε τέτοια άτομα.

Γιατί κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος ότι δεν θα του συμβεί...

Δεν ξέρω τι να πω...

Για μένα αυτή η κατάσταση δεν απέχει πολύ από το βιασμό...

Στεναχωρήθηκα πάρα πολύ...

January 21, 2008 at 2:49 PM  
Blogger Duchamp said...

Αδελφέ,ξε-κουνήσου
οι ηλίθιοι είναι αήττητοι
γιατί είναι ευρηματικοί
τίποτα από όλα αυτά δεν έχει κανένα νόημα
οι λογοκλέφτες είναι μιαν ακόμα ανακολουθία στην αλληλουχία της εξέλιξης
αγνόησε το γεγονός
τίποτα δεν συμβαίνει στα αλήθεια αν δεν το αναγνωρίσουμε
η βία δεν οδηγεί πουθενά
πέρα από το φαύλο κύκλο της βίας
βία στη βία=βία
το μόνο που μπορείς να κάνεις
συνέχισε να γράφεις
όπως συνέχιζε να υπάρχεις
(κάποιος σου κάνει πλάκα,ε;ακριβώς έτσι νιώθω κι εγώ)

January 21, 2008 at 3:35 PM  
Blogger mc said...

Από τη μια θυμώνω, από την άλλη γελάω με το θράσος της ροζ αντιγραφέως σου.
Σκέψου ότι αν δεν είχε άδικο, δε θα εξαφάνιζε το μπλογκ της.
Αυτό μόνο να σε κάνει να νιώθεις λίγο καλύτερα.
Συνέχισε να γράφεις και άσε κάποιους ανήθικους να παίζουν με τη νοημοσύνη όλων μας.
Τα φιλιά μου

January 21, 2008 at 3:45 PM  
Blogger Talisker said...

Sal τα ειδα ολα με ησυχια ..

Ξερεις
ας παμε μια απο το τελός
εκει στο ..τι σκεφτεσαι να κανεις!

Τι θες να κανεις?
εχω ενα κενο εδω..θελω να μου εξηγησεις..


και μετα στη γνωμη μου...

σου θυμιζω τις βασεις σου
ανηκεις στο κινημα εκεινο που στο ον υπερεχει το άλογο και το προλογικο εναντια στο λογικο...

και που δενε χει κ α μ ι α εμπιστοσυνη στην ανθρωπινη λογικη.


Νομιζω οτι εισαι απο τους γνησιους εκφραστες του

ομως προσπαθησες να λειτουργησεις ευγενικα ,
λογικα ,
αντιμετωπιζοντας ανακολουθη συμπεριφορα κι αυτο σε τρέλλανε.

Υποχωρησες κατα καποιο τροπο στα πλαισια της κοινωνικοτητας
και στο τελος ενιωσες σφατχταρι
στο τσιγγελι ..

αντιμετωπισες ετσι οτι θες παντα να αποφυγεις..

..το νιωθω συχνα κι εγω αλλα κανεις δεν μου πηρε κειμενα :)

δεν ειναι ομως- τωρα ειδα πως πολυ καλα το τονιζεις -τοσο η κλοπη οσο η μετεπειτα συμπεριφορα ..
γιατι για την κλοπη πρεπει να εισαι προετοιμασμενος δεν ειναι προσκοπακια εδω..

υπαρχουν ομως αγραφοι κανονες που η εξαιρεση του ενος συχνα επιβαλλει την εξεταση με αριστα του επομενου.
(-εκλεψα ναι. Συγνωμη. )

Εσυ περιμενες μια συνεχη και αυτονοητη αλληλουχια ..αυτο σε ενοχλησε περισσοτερο .

ας πουμε τωρα ..οτι εγω δεν το ξερω το μπλοκ αυτο αλλα ξερω τι εχει προηγηθει..
πηγαινοντας και βλεποντας 156 αν θυμαμαι καλα αναρτησεις το 07
η πρωτη μου σκεψη..και η τελευταια..
ειναι " ποσα αραγε ειναι αλλων .."

ΓΙΑ ΣΚΕΨΟΥ ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΤΑΝ
καποιος ετσι για σενα..
..
θα μπορουσε ?
Οχι.

-Δεν νιωθεις τυχερος και ευλογημενος?


ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ !
κι αν παλι κατι θες να κανεις οτι..
ειμαι διπλα σου.

(αν και λεω να παμε για φρουδες :)

January 21, 2008 at 6:04 PM  
Blogger tk said...

Φίλε μου όλη μέρα τριγυρνώ εδώ, ξαναδιαβάζω αυτά που έγραψες, αυτά που έγραψαν οι φίλοι σου, τους οποίους έψαξες σε αυτήν την στιγμή να σε στηρίξουν, όχι να θρέψουν την ματαιοδοξία σου. δεν ήρθε κανένας εδώ να σου πει ότι γράφεις καλά ή όχι. ήρθανε όλοι να σου πουν αυτό που ξέρεις ήδη. πως δεν χρειάζεσαι την επιβεβαίωση κανενός για να βρεις τον εαυτό σου. είσαι εσύ. τέλος!

Η πριγκηπέσσα μου (η talisker!) έχει δίκιο. δεν μπορείς να κάνεις κάτι. δεν θα βγει κάτι.

ξέρεις, αυτή η κοπέλα ένιωθε τόσο γυμνή που ντύθηκε τα λόγια σου, ντύθηκε τον εαυτό σου. σκέψου πόσο πολύτιμα είναι αυτά που έγραψες, αυτά που έχεις μέσα σου, για να τα ζηλέψει έτσι κάποιος. σκέψου πως εσύ έχεις κερδίσει κάποιους ανθρώπους που λίγο πολύ σε έχουν αγγίξει και τους έχεις αγγίξει...

ο κόσμος μας δεν είναι αγγελικά πλασμένος, πόσο μάλλον το internet.

εσύ είσαι ο salvador όμως.

αυτή ποια είναι......?

January 21, 2008 at 7:01 PM  
Blogger kostas_patra said...

Θυμάμαι που παιδιά κάναμε τσάρκες πίσω από το φράχτη του γυμναστηρίου και όποια μπάλα έπεφτε και κρυβόταν στα χορτάρια, την βρίσκαμε, γράφαμε το όνομά μας πάνω και πηγαίναμε σε άλλη πλατεία να παίξουμε.

Σαν κάποιος αναγνώριζε το τυχερό βρεσίμι, η μπάλα γυρνούσε πίσω, γιατί ανάμεσα στα παιδιά μια πανάκριβη δερμάτινη μπάλα ήταν εύκολο να καταλάβεις ότι κάτι δεν κόλλαγε.

Και ας είχε πάνω το όνομά μας με μεγάλα γράμματα, τόσο περισσότερο ξεφτιλιζόσουν, όταν προσπαθούσες να αποδείξεις ότι δεν την έκλεψες, αλλά τη βρήκες.

Ά ρε σύ συρανό, αν με τα λόγια μπορείς να κερδίσεις κάτι από την προσοχή εκείνου που σε νοιάζει, θα γίνω και εγώ α λογοκλέπτης, λόγος και άλογο μαζί, κάτι σαν ιντελεκτιουέλ ιππότης.


Σε συ σαλβαντόρε, μήπως έχεις κάτι για μένα, είμαι 1,74 από-γοητευτικός και στ΄ορκίζομαι, θα στο φέρω πίσω, σαν εντυπωσιάσω.

Μην κοιτάς τα σταυρωμένα δάχτυλα, από συνήθεια είναι έτσι.

Μόνο να έχει δύο μέρη απελπισία, ένα αυτοκριτική, ασθενή αντίδραση, με κοινωνικές προεκτάσεις και να μην είναι πολύ βαρύ.

Αν έχει μέσα και αγαπουλίνια, το αγοράζω

January 21, 2008 at 11:29 PM  
Blogger Фе́ммe скатале said...

Ας πούμε οτι υπάρχουν άνθρωποι πιό μικροσκοπικοί από μένα και δεν το ήξερα.
Ας πούμε οτι και να θέλεις δεν μπορείς να ασχοληθείς με όλη αυτή τη μικροσοπικότητα όταν είσαι πιό μεγάλος από μέσα.
Ας πούμε οτι αυτο το άθλιο γκρικλις που διάβασα με ανακάτεψε.
Και τέλος για να μιλήσω έτσι όπως μ'αρέσει ..ο καθένας ξέρει τί είναι και γιατί, παίρνει αυτό που του αξίζει ή ΔΕΝ το παίρνει γιατί ΔΕΝ του αξίζει. Εχουμε πει πως ζούμε σε μια άκαυλη κοινωνία , τόσο άδεια που βρωμάει τιποτίλα. Μην ασχοληθείς... Μην το κάνεις. ό,τι είναι δικό σου το ξέρεις εσύ κι αυτό. Ξέρω πόσο εκνευριστικό είναι. Χαρίζω στη μις Ροζ Αναγούλα έναν ολόκληρο δίσκο του Νταλάρα...

January 22, 2008 at 1:18 AM  
Blogger Ψυχος said...

Χεχε!
Γελασα πολυ με αυτο που ανακαλυψα!

Αν διαβασεις το καθ' αυτο κειμενο προσεχτικα νομιζεις οτι γραφτηκε για αυτο το θεμα.

Ειναι λες και ειναι προφητικο για αυτο ακριβως που συνεβη.
Σατανικη συμπτωση....
2 αισθηματα που φαινονται ιδια... δυο κειμενα που φαινονται ιδια.

"Ολα ιδια σου λεω!"

κι ομως...

(κατα τα αλλα εγω πιστευω οτι αυτο το κοριτσακι αρχικα λειτουργησε με αφελεια. Δε ξερει γιατι και πως, απλα πηρε ενα κειμενο και το αντεγραψε.

Οσο βεβαια για το μαιλ που σου εστειλε καταλαβαινεις οτι δεν αξιζει αυτο το ατομο καν να του δινεις 2 δευτερολεπτα απο τη ζωη σου. )

January 22, 2008 at 2:36 AM  
Blogger salvador said...

Καλημέρα.

Η χθεσινη μερα με κρατησε μακρυα απο αυτην την σκέψη.
Μπορα είναι είπα, θα περάσει. Άστην να φύγει ,δεν μπορεις να τα προλάβεις όλα ,δώσε τόπο στην οργή..
Χέσε και την ομπρέλα σου ,κάτσε απλα μέσα θα κοπάσει η βροχή.
Θέλεις πως πιστεψα οτι έτσι θα είναι ολα καλυτερα,ισως απλα θέλησα να τα ξεχάσω όλα γρήγορα περισσότερο απο το να τα διατηρήσω νοπά έτσι έμεινα μακρυα απο εδώ.
Όπως και να'χει σημερα ξεκινάει μια καινούρια μέρα.
Δεν ξύπνησα μούσκεμα.
Η μέρα της Τρίτης που όπως φαινεται και απ'το παραθυρο είναι διαφορετική απο αυτην της Δευτέρας.
Έχει λιγότερο μπράιτνες.
Μια μέρα της Τρίτης που ξυπνάς μαλάκας και πρέπει να πας εκει που δεν υπάρχει κανείς να σου κλέψει τίποτα.
Τίποτα που ν'ανοικει στον εγκεφαλο σου.
Ίσως μονάχα ένα ανεπαισθητο ντεσιμπέλ ψιθυρου που δραπετευει απ΄τα ακουστικά.
"Βανδή απ'το τελευταίο ειναι αυτο που ακους;"

Κάποιος είπε/πολλοί το σκεφτηκαν, οτι ολα γινονται για την ματαιοδοξία μας.
Ακόμα πόσο;
Τι αλλάζει;
Εμένα στα αρχίδια μου όλα αυτα ,ήθελα να κάνω μηνυση σε αυτο το παιδάκι.
Και αν όχι μηνυση ,άλλες σκέψεις είχα κατα νου μου..
Η πραγματικότητα όμως ξέχασα οτι ξέρει και αυτη καράτε.
Και αν όχι πολεμικές τέχνες τότε σιγουρα γουινζίπ .

Καλημέρα σε όλους.
Σας ευχαριστώ.

January 22, 2008 at 9:43 AM  
Blogger Xνούδι said...

σε λίγο που θα ξανακρυώσει ο καιρός, μπορούμε να πάμε και για τσίπουρα :)

Γειά σου salvador

January 22, 2008 at 12:09 PM  
Blogger salvador said...

μπα ,το παει για καλοκαίρι
παω να πλεινω το σλίπινγκ μπαγκ
το μπακ πακ
και το μπακ του δε φιουτουρ
τουρ στο Μπαγκλαντές
τι ωραία

January 22, 2008 at 12:19 PM  
Blogger salvador said...

φού

January 22, 2008 at 12:24 PM  
Blogger γιάννης φιλιππίδης said...

φίλε μου σαλβατόρ,

η ιστορία με τα πνευματικά δικαιώματα είναι τόσο συγκεκριμένη όσο και ασαφής.

ο νόμος για τα πνευματικά δικαιώματα είναι σαφέστατος:

σε κατοχυρώνει:

α. αν καταθέσεις το κείμενο και κάνεις συμβόλαιο συνεργασίας με εκδοτικό οίκο, πράγμα που δε αφορά την περίπτωσή μας, και

β. αν καταθέσεις οποιοδήποτε συγκεκριμένο κείμενο, στίχο, ή ζωγραφικό πίνακα σε συμβολαιογράφο. πιο πριν το ίδιο γινόταν στην εθνική βιβλιοθήκη και εντελώς δωρεάν, αλλά κόπηκε, γιατί πνίγηκαν στην πολλή χαρτούρα. έτσι, τώρα πρέπει να γίνεται σε συμβολαιογράφο, με πληρωμή βέβαια. Αυτό με τους bloggers, είναι αδύνατο να συμβεί, αδύνατο τουλάχιστον οικονομικά.

ένας καλός φίλος, κάνει κάτι πρωτότυπο, κάθε βδομάδα, αποστέλλει με συστημένο φάκελο, ένα cd με τα κείμενα που ακολουθούν, ο έμπιστος φίλος δεν τον ανοίγει, η επιστολή είναι συστημένη, αυτό μπορεί να είναι ένα δικό σου ατού, αλλά δε σε κατοχυρώνει φυσικά…

δεν άντεξα να διαβάσω το “απερίγραπτο” μειλ, ή ότι άλλο, μόνο το δικό σου κείμενο.

κι αν δεχτούμε πως στην τέχνη δεν υπάρχει παρθενογένεση, σε ότι αφορά σε σένα είναι ξεκάθαρη κλοπή…

να το κινήσεις δικαστικά δε προλαβαίνεις, μόλις λάβει το εξώδικο, θα πετάξει τα πάντα..

τι κρίμα να μαστε τόσο μικροί οι άνθρωποι…

εγώ πρόπερσι, είδα τίτλο κεφαλαίου μου, να παίζει ως τίτλος βιβλίου σε τηλεοπτικό σποτ, φαντάζεσαι τι ένιωσα…;

January 22, 2008 at 12:48 PM  
Blogger γιάννης φιλιππίδης said...

φίλε μου σαλβατόρ,

άλλο και χειρότερο:

έγραψα πέρσι, ένα συγκεκριμένο κομμάτι 4 παραγράφων

και το βλέπω, δυο τρεις βδομάδες μετά, παραλλαγμένο φράση φράση, αλλά τήρησε όλες τις δικές μου πνευματικές ακολουθίες, παράγραφο παράγραφο.

έπαθα φρίκη..

τέτοια στα blogs από άτομα χωρίς έρισμα και φαντασία θα δούμε πολλά…

και γνώμη μου:

Μια συγνώμη δε λύνει Τ Ι Π Ο Τ Α

Έπρεπε να σου ζητήσει την γραπτή σου άδεια [όχι κανενός είδους ηλεκτρονική, δεν αναγνωρίζεται… εκτός αν δε σ’ ενοχλεί]

Κι από κάτω, να παραθέσει το όνομά σου με λινκ, ούτε καν απλά, με λινκ λέω και ξέρω σε τι αναφέρομαι, πίστεψέ με…

συμβουλή μου:

συνέχισε να γράφεις, κι άσε κάτι τέτοιες μηδενικές ψυχές –από πάντα- να αντιγράφουν, μην ασχολείσαι, και κυρίως και πάνω απ’ όλα μην πτοείσαι…

χάρηκα για την γνωριμία
να τα λέμε

ο γιάννης

υγ. όταν αναφέρομαι στη μαγική αυτή ενασχόλησή μου, το κάνω με το ουσιαστικό ‘γραφή’ κι όχι συγγραφή, δε θέλω να γεμίσει το μυαλό μου φυσαλίδες αέρα,

συγγραφέας για να ‘ναι κάποιος πρέπει να ‘χει περάσει κανείς από πολλά κύματα, θέλει εμπειρία, κόπο, ολική αφιέρωση, σκέψη όλη την ημέρα και χρόνο.

και χαίρομαι που χρησιμοποιείς την ίδια λέξη

ευχαριστώ για το χρόνο που μου διέθεσες,

αναδημοσιεύω τα δύο αυτά σχόλια και στο δικό μου μπλοκ, προς γνώσιν και συμόρφωσιν κάποιων επίδοξων….

Καλό μας όμορφο μεσημέρι…

January 22, 2008 at 12:49 PM  
Blogger salvador said...

σε ευχαριστώ Γιάννη για τις συμβουλες σου.
δεν απεχουν δυστηχως και πολυ απο αυτα που λιγο γνωριζα/υποψιαζόμουν για το θεμα της πνευματικης ιδιοκτησιας στην αλανα του ιντερνετ.
αν ξανάρθεις φέρε μαζι σου και ενα τόπι να παιξουμε.
αναδημοσιευσε αν θες και το "φου"
ήταν για να φυγει το χνούδι
έφυγε τώρα όλα ειναι εντάξει
όταν τελειώσω απο την δουλεια μου και επιστρέψω θέλω να καθαρίσω και το κανονικό μου σπίτι.

ναι ,θα τα λέμε ευελπιστώ.
εκτος και αν κλειδωθώ πάλι στο μπαούλο
παρομοίως χαίρομαι για την γνωριμία
ειλικρινά.
σήμερα έχω μια περιεργη διαθεση..
Στο Μπαγλαντές ειναι εξη παρα τέταρτο
θα σχολάσαν ολοι απ'τις δουλειές τους ώρα τώρα ...

January 22, 2008 at 1:51 PM  
Blogger αν ακούς said...

απιστευτη!!! έχω τρια εκατομμυρια μπινελικια που έχουν μπουκώσει το στόμα μου τη στιγμή που διάβαζα το μειλ της αλλά κρατιέμαι γιατι σου γράφω πρώτη φορά. αντε φευγω τωρα γιατι θέλω να βρίσω.

January 22, 2008 at 2:47 PM  
Blogger Talisker said...

This comment has been removed by the author.

January 22, 2008 at 3:17 PM  
Blogger salvador said...

talisker δεν υπάρχει λόγος να βγάλουμε το σκουπίδι στα σχόλια
σβήστο σε παρακαλώ εξοργίζομαι
υπάρχει στο αρχικο μου πόστ μαυρο
πανω στο μαυρο.
οποιος θέλει να το διαβάσει μπορεί.
δεν ηθελα καν να το ανεβάσω..
και το οτι το εβαλα ετσι ήτο υπερβαση

January 22, 2008 at 3:24 PM  
Blogger Talisker said...

To παραπανω ειναι το mail ...
ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ!

κι εγω σημερα νιωθω δυο φορες μαλακας


δεν το ειχα δει..και ειμαι σιγουρη
πως δεν το εχουν δει κι αλλοι

Αν δεν το ελεγε ο λεο και δεν ειχα υποψια απο καποια σχολια ακομα οτι κατι δεν διαβαζω σωστα

θα ελεγα ακομα τα δικα μου επρι αφελειας


και δεν θα ηξερα οτι ειχα να κανω με θρασυμι!

ΟΥΤΕ ΠΛΗΚΤΡΟ
ΠΑΡΑΠΑΝΩ!


αυτη η δοση ipecacuanha ηταν ισχυρα αποχρεμπτικη.

Σαλτα Vampirela XAIRETISMATA ΣΤΑ ΖΟΜΠΙ!
Ουρτου!


(ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ Sal πως αυτο που εχεις κανει να ειναι μαυρο το μειλ για αδαης σαν και μενα το θεωρω ειδικη μεταχειρηση ..

μαλλον αποσκοπουσες σε κανενα στιγμιαιο λαθος :)
αλλα δεν σε εχω και για νεκροφιλο!)

::::)))))

January 22, 2008 at 3:27 PM  
Blogger Talisker said...

καλα το εσβησα αλλα αυτα ματια μου τα λενε!

Ειναι προς τιμην σου παντως...


μα βλεπεις η τιμη τιμη δεν εχει...
(καμια φορα αυτα τα τσιτατα λενε αληθειες )

sorry αλλα αιφνιδιαστηκα!

Να ξερεις ομως δεν το εχουν δει και αλλοι

January 22, 2008 at 3:29 PM  
Blogger tk said...

Αμάν ρε πριγκηπέσσα μου, με την τεχνολογία είσαι...!

χεχεχε!!!

να 'σαι καλά γελάσαμε και λίγο!!!

Σενιόρ Σαλβατόρε ελπίζω να είστε καλύτερα σήμερα. Και μην ξανακούσω για μηνύσεις. Δεν θα κερδίσεις κάτι φίλε μου και θα χαλαστείς ακόμα χειρότερα.

Αυτό που παρατήρησα σήμερα γυρνώντας από δω κι από κει είναι πως η εν λόγω δεσποινίς χαίρει συμπάθειας στην blogoσφαιρα. Γυρνάει από δω κι από κει, αφήνει σχόλια, γενικά διάγει βίον ασυννέφιαστον.

Τίθεται ένα μεγάλο θέμα πάντως και η ανάλυση του γιάννη ήταν πολύ σημαντική. Όσοι δεν αποκομίζουμε χρηματικό όφελος από τα κείμενά μας, και προφανώς δεν μας ενδιαφέρει να τα ασφαλίζουμε, πως καλυπτόμαστε σε τέτοιες περιπτώσεις? Θα πρέπει όλοι να έχουμε μπάρμπα εισαγγελέα???

Πάντως δεν ξέρω αν θα σε ηρεμήσει λίγο το γεγονός πως και ο γνωστός πιτσιρίκος έπεσε θύμα κλοπής. Και μάλιστα από γνωστό γελοιογράφο...!

Πήγαινε στο blog του και ρίξε μια ματιά.

υγ. και για να εξηγούμαστε, αν και ξέρω πως δεν θα με παρεξηγήσεις, δεν εννοώ ότι ο πιτσιρίκος ή ο οποιοσδήποτε πιτσιρίκος είναι πιο σημαντικός από εσένα ή τον καθένα.

Και όσο για την ματαιοδοξία φίλε μου, η ματαιοδοξία κάποιων είναι αχόρταγη...

January 22, 2008 at 8:02 PM  
Blogger Talisker said...

... αυτο ΒΑΣΙΛΙΑ μου:) δεν ειναι θεμα τεχνολογιας ..θεμα εμπειριας ειναι!:)
Το γελιο χρειαζοταν- κι εγω γελασα ..

ξεχνωντας για λιγο το γελοίο!

January 22, 2008 at 8:45 PM  
Blogger tk said...

Μια κουβέντα δεν αφήνεις να πέσει κάτω.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

;-)
;-)
;-)

January 22, 2008 at 8:55 PM  
Blogger Talisker said...

Mono ekei pou me noiazei ki agapaw!!:)

January 22, 2008 at 9:03 PM  
Blogger tk said...

Για αυτό σε πάω ρε πριγκηπέσσα!!!

Με εσένα δίπλα μας δεν φοβόμαστε κανέναν!!!

Ματς, μουτς!!!

January 22, 2008 at 9:15 PM  

<< Home